Khamis, 26 Ogos 2010

genap jiwa

cerita 1

..duniaku berputar dalam ruang yang tampak.. banyak tabir2 usang melapisi segenap waktu untuk aku melihat..kebenaran yang terselindung .. termampat dalam rutin2 normal kehidupan..banyak pilihan yang terlepas.. adakah aku telah atau tidak merenung apakah putih atau hitam..



cerita 2




‎..dalam bekas2 bertapak banyak liang2 yang mojarobat..maka bermujadahlah dalam mahmudah..agar kenal akan kawatir pada yang HAQ..gusar mengambus banyak batil..bermain dalam lopak2 HAQ yang kian lupus..mencari makna AGUNG rahsia yang terkambus..bongkar adi CINTA yang abadi..



cerita 3




‎..langkauan perspektif zaman mutakhir, terpandang akan sempadan2 yang runtuh dengan asakan material dan nafsu ..membuat aku terfikir akan maksud hipokritif yg asal.. ketakutan yang ada pada sekalian umat memanglah benar dan sangatlah dahsyat.. menolak aku mencari ruang untuk bernafas.. lelah menahan desakan yang semakin hari semakin membuat aku lemas...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...