Rabu, 6 Julai 2011

belum jumpa

..masih lagi terlibat dengan kesibukan dan tidak ketentuan keadaan. Hari hari yang seterusnya mungkin dapat untuk sedikit menulis tentang satu dua perkara.

"apalah yang aku pikirkan bilamana sebenarnya ,semuanya bukanlah mengenai aku seorang..yep everything is not about me, there somebody or someone else who really deserve more attention than me..maklumlah ingatkan penting sangat diri nie sampai terperasan lebih-lebih. Lagi elok hanya membuat sesautu yang lebih jujur dan ikhlas. Tak payah bersusah-susah untuk bergelut dengan emosi yang bukan-bukan.
    Malas pun satu perkara yang tak mampu dipisahkan juga , terkadang dialah yang merugikan banyak aspek kehidupan atau peluang yang mungkin hendak sampai. Akhirnya tersia-sailah setiap apa yang diperbuatn dan sepatutnya kita(aku) dapat.
   Sedkit rugi kalau dapat dinilai apa yang berlaku pada bulan yang lepas, banyak perkara dilengahkan hingga membuatkan beberapa peluang itu telepas begitu sahaja. Itulah hakikatnya manusia yang bergelut dengan emosi dan terkadang terleka dengan ego sendiri yang langsung tak punya manfaat apapun untuknya(aku) ,apatah lagi untuk orang lain...hermmm"

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...