Ahad, 16 Februari 2014

2014

      2014,tahun baru untuk sebuah permulaan baru bagi banyak orang , mungkin sebahagian sahaja. Untuk aku , ianya peluang untuk merencanakan sesuatu yang baru untuk dijayak atau di gagalkan. Berdasarkan perancangan yang langsung kurang berjaya tahun lepas pastinya tahun ini cabarannya masih lagi sama. Memerlukan beberapa penekanan dan penelitian yan lebih khusus untuk menjayakannya kali ini.
    2014, kali ini, bayangan agak menggentarkan untuk aku. Segala yang aku rancang pastinya adalah yang terbaik,  yang aku rasakan sendiri, berdasarkan penilaian dan pengkhususan dari potensi yang aku nampak. Aku jelas tentang beberapa kelemahan yang perlu aku perhatikan dan awasi. Kenyakinan dan ketabahan untuk mengusahakannya adalah unsur yang banyak hilang di dalam usaha aku yang lepas. Jadi kali ini aku akan pastikan  semuanya berlaku sebagaimana sepatutnya.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...